مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:072022-09-27سياسي

قطره های اشکی که خریدارش رضاست


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: بال و پری از فرشته ها قرض می کنند و دل به جاده می زنند تا به کوی رفیق پر بگشایند؛ بعد بر فراز گنبد طلایی طواف کنان از غم دل می گویند و کرامت می خواهند؛ راستش بی آنکه بدانند خشت به خشت دل شان بر آسمان هشتم، معجزه می بیند و آرزو صحن به صحن می پیچد و زیر گوش شان اجابت می شود.

 زوار را می گویم درست بعد از گز کردن قدمگاه تا بارگاه نورانی ضامن آهو؛ کرامت می بینند، نقاره می شنوند و دل می دهند از همان شکسته ها، از همان جا مانده ها، اینجا دیوار به دیوار ضریح روی لچک ترنج لاکی چمباتمه می زنند و غم دل سبک می کنند.

اینجا قُرق شده و جای سوزن انداختن نیست؛ قرق دل های بی قرار و چشم های نگران، سهم دل های بی قرار نوکری می شود در آستان حضرت به وقت و ساعت شهادت؛ قسمت چشم های نگران هم نگاه آقا و دستان پر از اعجاز.

اینجا؛ یا بی تابند یا چشم انتظار، شاید هم پی دوا و درمان آمده اند و پیغام دارند برای کبوتران، عده ای هم آشوب شدند و پناه آوردند؛ اصلا اینجا دکتر و مهندس و کارگر لباس خادمی بر تن دارند یا رخت گدایی، آخر صفر است دیگر قرعه فال به زائران افتاده و عنایت خاصه ضامن آهو نصیب شان شده.

دردسرتان ندهم کنج به کنج کاشی کاری های فیروزه ای و آیینه کاری های ریز و درشت حرم مابین مشبک های پنجره فولاد، کربلا می بینی و زائران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطره های اشکی که خریدارش رضاست

قطره های اشکی که خریدارش رضاست