مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-27پزشكي

ماهی قزل آلا طلایی را از کجا می توان خریداری کرد؟


گونه های مختلف آبزیان در جای جای ایران در حال تکثیر و پرورش می باشند، در این میان شمال ایران یکی از بهترین و بیشترین استخرهای پرورش ماهی را به خود اختصاص داده است - ماهی قزل آلا ازنوع ماهیان آزاد است و در آب های سرد زندگی می کند، که طول آن حداکثر 140 سانتی متر و وزن آن به حدود 5 کیلوگرم می رسد.

ارزش غذایی ماهی قزل آلا طلایی  پرورشی به روش کبابی بسیار بالاست  و به دلیل فاقد اسید های چرب از بیماری های قلبی پیش گیری می کند و جایگزین بسیار خوبی برای گوشت های قرمز است.

امروزه استخرهای پرورشی، در اکثر شهرها احداث شده اند و این ماهیان به انواع مختلفی مانند کبابی، شکم پر و پخته طبخ می شوند.

ماهی قزل آلا، سرشار از سلنیوم و آنتی اکسیدان بسیار بالا بوده و سبب می شود، تا از بیماری های مختلف در امان بمانیم.

دانشمندان بر این باور رسیده اند، که مصرف ماهی قزل آلا برای کودکان بیش فعال بسیار مناسب است و به دلیل خواص بسیار بالای آن، برای رشد این کودکان عالی می باشد.

تولید کنندگان و صیادان زیادی هستند، که انواع ماهیان قزل آلا را به صورت ارگانیک و تازه به بازارهای فروش عرضه می کنند و کیفیت و قیمت های مناسبی هم دارند.

مجموعه آراد برندینگ ، با بهترین استخرهای مکانیزه و استرلیزه زیر نظر وزارت بهداشت، انواع ماهیان استخری را پرورش می دهد و سالیان سال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی قزل آلا طلایی را از کجا می توان خریداری کرد؟

ماهی قزل آلا طلایی را از کجا می توان خریداری کرد؟