مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-27ورزشي

عناصر ضدانقلاب توان دیدن پیشرفت های جمهوری اسلامی را ندارند


دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور گفت: جریان ضد انقلاب توان دیدن اینکه از حدود 1 سال قبل نشانه هایی از رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بدون در نظر گرفتن مذاکرات آغاز شده و دورنمایی از این رشد با تغییر منظومه قدرت از غرب به شرق .

- بیژن شمس، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جریان ضد انقلاب توان دیدن اینکه از حدود 1 سال قبل نشانه هایی از رشد و پیشرفت شهید کشیدند سکوت کردند اما زمانی که شخصی طبق شواهد فعلی به مرگ طبیعی فوت کرده این گونه وارد عمل می شوند نشان دهنده این است که جهان غرب برخوردی دوگانه دارد.

دشمنان به دنبال براندازی در سطح وسیع ایدئولوژیک هستند شمس با یادآوری اینکه جریان ضد انقلاب به دنبال بهانه هایی است که سوار بر موج شود، تصریح کرد: دشمنان با اصل دین، نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی ضدیت دارند و به دنبال براندازی سطح وسیع ایدئولوژیک هستند و در این راستا شاهدیم که برخی از هنرمندان ما کنار برخی از ورزشکاران، رسانه های غربگرای داخلی، سران فتنه، رژیم غاصب صهیونیستی، آل سعود، آمریکا و حزب کومله قرار گرفتند.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور تأکید کرد: در طول تاریخ مان مشابه اتفاقات اخیر کم نداشتیم و شاهد بودیم که در سال 88


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناصر ضدانقلاب توان دیدن پیشرفت های جمهوری اسلامی را ندارند

عناصر ضدانقلاب توان دیدن پیشرفت های جمهوری اسلامی را ندارند