مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-27اجتماعي

بارش باران در برخی نقاط کشور و کاهش دما در شرق


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند افزایشی دما در سواحل شمالی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید همچنین کاهش دما در نوار شرقی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: از امروز تا پنجشنبه (5 تا 7 مهرماه) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار می یابد.

وزش باد در شرق و شمال شرق کشور کاهش می یابد به ویژه در سواحل شمالی روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (7 مهرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات استان های هرمزگان، جنوب سیستان وبلوچستان و کرمان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد و جمعه (8 مهرماه) با گذر موج تراز میانی از شمال شرق کشور در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان ابرناکی و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال هرمزگان، و جنوب کرمان و سیستان وبلوچستان نیز افزایش ابر و رگبارورعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: شنبه ( 9 مهرماه) بارش و وزش باد در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز واقع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در برخی نقاط کشور و کاهش دما در شرق

بارش باران در برخی نقاط کشور و کاهش دما در شرق