مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:322022-09-27بين الملل

عصبانیت تل آویو از افشاگری مجری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران


افشاگری مجری شبکه الجزیره قطر درباره اغتشاشات ایران و انتقاد از استاندارد دوگانه تل آویو، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واکنش جمال ریان مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر به درگذشت مهسا امینی که طی روزهای گذشته تبدیل به دستاویزی برای رسانه های معاند، جریان منافقین ، تکفیری ها و صهیونیست ها شده بود، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

    جمال ریان طی پستی در توییتر نوشته بود که اعتراضات در ایران، صد در صد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و سرویس های جاسوسی آن و به طور مشخص واحد 8200، سری ترین یگان اطلاعات نظامی اسراییل دانسته بود.

  این پست مجری الجزیره در توییتر خشم تل آویو را برانگیخت و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پستی با هشتگ مهسا امینی، به این امر واکنش نشان داد و مدعی شد: رژیم ایران یک زن جوان را به دلیل نشان دادن موی سرش، به قتل می رساند.

هزاران ایرانی برای آزادی های اولیه خود اعتراض می کنند،در حالی که توسط پلیس مذهبی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند، اما به گفته این روزنامه نگار الجزیره (که توییت را حذف کرده)، اسراییل مسئول است .

    جمال ریان نیز در پاسخ به این توییت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: من نمی دانستم که مهم و تأثیرگذار هستم تا این که وزارت خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت تل آویو از افشاگری مجری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

عصبانیت تل آویو از افشاگری مجری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران