مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:172022-09-27بين الملل

مخالفت صهیونیست ها با مواضع لاپید در سازمان ملل


نتایج یک نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان داد که اکثر صهیونیست ها از موضع نخست وزیر کابینه تل آویو درباره راه حل «دودولت» در مناقشه فلسطین حمایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسسه مطالعاتی دموکراسی اسراییل است که در سخنرانی اخیرش در نشست عمومی سازمان ملل، اعلام کرده بود اکثریت اسراییلی ها اقدام در جهت اجرای راه حل دو دولتی را تایید می کنند .

بر اساس این نظرسنجی انجام شده در آستانه سال نو یهودیان، 36درصد از شهرک نشینان صهیونیست معتقد هستند که کابینه بعدی تل آویو نباید راه حل دو کشوری برای مناقشه فلسطین را ارائه دهد؛ در حالی که این میزان در فوریه 2021، پنجاه درصد بوده است.

یاییر لاپید روز پنجشنبه هفته گذشته، طی سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود که توافق با فلسطینی ها بر اساس راه حل دو کشور برای دو ملت، برای امنیت رژیم صهیونیستی، اقتصاد آن و آینده فرزندانش بهتر است.

وی مدعی شده بود: صلح یک سازش نیست؛ این شجاعانه ترین تصمیمی است که می توانیم بگیریم.

صلح ضعف نیست؛ بلکه قدرت کامل روح انسانی را در درون خود مجسم می کند .

در پی این اظهارات لاپید، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، روز گذشته (جمعه) خاطرنشان کرده بود که اعتمادشان در دستیابی به صلحی مبتنی بر عدالت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت صهیونیست ها با مواضع لاپید در سازمان ملل

مخالفت صهیونیست ها با مواضع لاپید در سازمان ملل