مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 10:372022-09-27بين الملل

انتقاد امیرعبداللهیان از عدم کمک رسانی سازمان ملل به مهاجران افغانستانی در ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ملاقات «مارتین گریفیتس» هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان وضعیت انسانی و بشردوستانه مردم یمن، - وزیر امور خارجه گفت: در حالی که نزدیک به 5 میلیون مهاجر افغانستانی در ایران زندگی می کنند، روزانه تعداد قابل توجهی هم وارد ایران می شوند، اما از کمک های بشردوستانه سازمان ملل در این زمینه خبری نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ملاقات مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان وضعیت انسانی و بشردوستانه مردم یمن، افغانستان و سوریه و اوکراین مورد گفتگو قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تلاش های گریفیتس بر تسهیل امور و حمایت کشورمان از ادامه تلاش های انساندوستانه بین المللی با هدف کاهش آلام انسانی تأکید کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی افزود: انتظار می رود سازمان ملل به رفع محاصره بشردوستانه مردم یمن، در کنار برقراری گفتگو های سیاسی واقعی توسط طرف های یمنی به منظور ادامه آتش بس در این کشور توجه داشته باشد.

مرور تحولات سیاسی و وضعیت بشردوستانه افغانستان و سوریه از دیگر مباحث مورد گفت وگوی وزیر خارجه با نماینده ویژه دبیرکل در امور بشردوستانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امیرعبداللهیان از عدم کمک رسانی سازمان ملل به مهاجران افغانستانی در ایران

انتقاد امیرعبداللهیان از عدم کمک رسانی سازمان ملل به مهاجران افغانستانی در ایران