مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 10:122022-09-27بين الملل

واکنش اسنودن به دریافت تابعیت روسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین الملل خبرگزاری دانشجو، «ادوارد اسنودن» به دریافت تابعیت روسی از سوی رییس جمهور روسیه واکنش نشان داد و گفت شهروندی روسیه به خانواده او تقریباً یک دهه بعد از این که این پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فایل های عملیات های جاسوسی ایالات .

- پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در واکنش به دریافت تابعیت روسی از سوی پوتین گفت بعد از دو سال انتظار و حدود 10 سال در تبعید، کمی ثبات برای خانواده وی تفاوت ایجاد می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین الملل خبرگزاری دانشجو، ادوارد اسنودن به دریافت تابعیت روسی از سوی رییس جمهور روسیه واکنش نشان داد و گفت شهروندی روسیه به خانواده او تقریباً یک دهه بعد از این که این پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فایل های عملیات های جاسوسی ایالات متحده را افشا کرد و به مسکو متواری شد، ثبات می دهد.

اسنودن دوشنبه (26 سپتامبر) در توییتی در اولین واکنش عمومی خود به فرمان پوتین در اعطای تابعیت به او نوشت: بعد از دو سال انتظار و حدود 10 سال در تبعید کمی ثبات برای خانواده من تفاوت ایجاد خواهد کرد.

برای آن ها و برای همه ما حریم خصوصی آرزومندم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز ، وی دو سال پیش گفته بود برای تابعیت دوگانه آمریکا و روسیه پس از دریافت اقامت دائم روسیه درخواست خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اسنودن به دریافت تابعیت روسیه

واکنش اسنودن به دریافت تابعیت روسیه