مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 09:372022-09-27سياسي

دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر عوامل اصلی آشوب ها عمل می کند


استاندار مرکزی به اتفاق رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان با حضور در محل نگهداری بازداشتی های اغتشاشات اخیر، ضمن بررسی شرایط نگهداری این افراد، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شب گذشته فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به اتفاق رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان با حضور در محل نگهداری بازداشتی های اغتشاشات اخیر، ضمن بررسی شرایط نگهداری این افراد، حدود 2 ساعت با برخی از آنان گفتگو کردند.

استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: دشمنان  انقلاب اسلامی که تحمل دیدن موفقیت ها و جرأت رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند، با استفاده از ابزارهای فریب و کمک ایادی داخلی خود و تحریک برخی جوانان و نوجوانان آنها را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی به خیابان ها می کشانند و در مراحل بعد اوباش و تروریست ها نیز در این زنجیره به دستور هدایت گران اصلی وارد میدان می شوند.

وی افزود: به حاشیه بردن اعتراضات مردمی و انتخاب مسیر نادرست برای بیان مطالبات، حاصلی جز شادی دشمنان و برهم زدن نظم و امنیت در پی ندارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر افرادی که آگاهانه به امنیت عمومی خدشه وارد کرده و آب در آسیاب تروریست ها ریختند، عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر عوامل اصلی آشوب ها عمل می کند

دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر عوامل اصلی آشوب ها عمل می کند