مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 09:272022-09-27سياسي

برگزاری 1100 برنامه در هفته دفاع مقدس/ دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است


فرمانده سپاه بقیه الله(عج) فارس از اجرای 1100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه های مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علی پور ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس  اظهار داشت: رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ ایران رقم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله(عج) شیراز  با بیان این که وقتی تاریخ را ورق زده و اتفاقات روی داده در این سرزمین را مرور می کنیم، می بینیم که این تهاجم به ایران و دفاع مردم از این مرز و بوم ، یکی از اتفاقات بزرگ بوده است.

وی تصریح نمود: به لحاظ اعتقادی در بدترین شرایط ممکن با اتحاد همه دنیا، جنگی به ما تحمیل شد؛ اما اجازه اشغال حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم.

علی پور اظهار داشت: در شروع پیروزی انقلاب اسلامی، علی رغم تحمل سختی و مشکلات و تقدیم شهدا، اما همین امرباعث اعتمادبه نفس و دستاوردهای بزرگی در موضوعات سیاسی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر به همراه داشت.

وی  تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را یک فرصت بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: باید از این تقارن بسیار مناسب استفاده کنیم؛ چرا که قشر دانش آموز و دانشجو که آینده ساز این کشور هستند، با آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس، شهدا، ایثار، مقاومت، و ایمان و اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1100 برنامه در هفته دفاع مقدس/ دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است

برگزاری 1100 برنامه در هفته دفاع مقدس/ دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران است