مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-27بين الملل

آمریکا: مذاکرات وین در موقعیت درستی قرار ندارد/ توافقی در کوتاه مدت نمی بینیم


در حال حاضر، بر اساس مواضع ایران که این هفته در نیویورک هم علنا دوباره آن را مورد تاکید قرار داد، ما انتظار نداریم که توافقی در کوتاه مدت انجام شود.

- در حال حاضر، بر اساس مواضع ایران که این هفته در نیویورک هم علنا دوباره آن را مورد تاکید قرار داد، ما انتظار نداریم که توافقی در کوتاه مدت انجام شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، تلاش کرد ایران را مقصر بی نتیجه ماندن تلاش ها برای احیای برجام در موقعیت فعلی جلوه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخشی از نشست خبری هفتگی اش که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران به دنبال مرگ مهسا امینی، در پاسخ به این سوال که آیا این رخدادها تاثیری بر مذاکرات وین یا تصمیم دولت آمریکا برای بازگشت سریع به توافق خواهد گذاشت یا نه، گفت: این موضوع به هیچ وجه تغییری در عزم ما ایجاد نمی کند که اطمینان یابیم ایران به طور دائمی و قابل راستی آزمایی از دست یابی به یک سلاح اتمی منع شود.

پرایس ادامه داد: همان طور که قبلا به وضوح گفته ایم، این مذاکرات الان در موقعیت درستی قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: مذاکرات وین در موقعیت درستی قرار ندارد/ توافقی در کوتاه مدت نمی بینیم

آمریکا: مذاکرات وین در موقعیت درستی قرار ندارد/ توافقی در کوتاه مدت نمی بینیم