مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 08:522022-09-27بين الملل

افتضاح ضد انقلاب و درگیری با پلیس در لندن


به رغم تبلیغات رسانه های معاند، عناصر ضد انقلاب خارج نشین برای برگزاری تجمعات اعتراضی با چالش جدی مواجه شده اند؛ آن ها پس از برگزاری نمایش مفتضحانه حمله وحشیانه به سفارت ایران و مرکز اسلامی در انگلیس وجاهت خود را با گرفتن ژست های سیاسی و دفاع از حقوق بشر از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا ،پلیس انگلیس تاکنون 12 عنصر ضد انقلاب را در لندن و یک مورد را در شهر منچستر دستگیر و اعلام کرده که سایر اغتشاشگرانی که یکشنبه گذشته نظم عمومی پایتخت را برهم زدند شناسایی و به دست عدالت خواهد سپرد.

پلیس لندن با صدور بیانیه ای شدیدالحن به جراحت پنج مامور این دستگاه امنیتی اشاره و تصریح کرده است که آن ها در نتیجه تحرکات هنجارشکن آشوبگران در بیمارستان بستری هستند.

بخشی از بیانیه پلیس به رفتار وحشیانه آشوبگران پرداخته و هشدار داده است که این اقدامات در جامعه انگلیس تحمل نخواهد شد.

در روزهای آینده، ما از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم - از جمله دوربین های مداربسته و سایر فیلم ها - برای شناسایی این افراد و محاکمه آنها استفاده خواهیم کرد در پی وقوع این حوادث که از ذات کریه و پلید آشوبگران پرده برداشت، برخی سران اغتشاشگر با صدور بیانیه هایی که نشانگر عقب نشینی مفتضحانه آن هاست در توصیه به هواداران خود به جرائم صورت گرفته اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتضاح ضد انقلاب و درگیری با پلیس در لندن

افتضاح ضد انقلاب و درگیری با پلیس در لندن