مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 08:472022-09-27بين الملل

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی برای دومین روز متوالی+تصاویر


شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست، از صبح امروز برای دومین روز متوالی، به بهانه سال نوی عبری، با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن های مسجدالاقصی یورش بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (سه شنبه، 27 سپتامبر)، برای دومین روز متوالی، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست به بهانه آغاز سال نوی عبری، با حمایت نظامیان صهیونیست به صحن های مسجدالاقصی یورش بردند.

به نوشته وبگاه خبری فلسطینی شهاب پیش از ورود گروه نخست شهر ک نشینان صهیونیست به صحن های مسجدالاقصی، شمار زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر در مکان های مختلف در صحن های مسجدالاقصی مستقر شدند تا امنیت شهرک نشینانی که برخی از آن ها لباسهای کاهنان یهودی را بر تن دارند، تامین کنند.

در مقابل ده ها نفر از زنان و مردان فلسطینی که به مرابطین و مرابطات (نگهبانان مسجدالاقصی)، معروف هستند، از زمان ادای نماز صبح تا کنون در مسجدالاقصی حضور دارند و با تکبیر بر حق خود در حفظ قبله نخست مسلمانان در قبال پروژه یهودی سازی بیت المقدس تاکید می کنند.

شمار زیادی از جوانان فلسطینی نیز در مسجد القبلی تحصن کرده اند و با سردادن شعار، به جان شهرک نشینان و پلیس اشغالگر واهمه می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی برای دومین روز متوالی+تصاویر

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی برای دومین روز متوالی+تصاویر