مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 23:022022-09-26فرهنگي

برگزاری برنامه های متنوع در هفته گردشگری


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری برنامه های متنوع همزمان با هفته گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، و به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، یحیی نجارقابل اظهار کرد: از پنجم مهرماه و همزمان با آغاز هفته گردشگری برنامه های متنوعی در حوزه ‎های مختلف گردشگری با هدف توسعه و معرفی قابلیت های گردشگری استان برگزار می شود.

وی با اشاره به نام گذاری روزهای هفته گردشگری با عناوین مختلف، افزود: روز اول این هفته با عنوان گردشگری مذهبی نام گذاری شده است و مراسم انتخاب برترین عکس گردشگری مذهبی به همراه شب شعری با عنوان ضامن آهو در این روز اجرا می شود.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل، گردشگری و معرفی قابلیت ها را عنوان روز دوم اعلام و تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی های گردشگری و صنایع دستی استان از روز دوم در 25 غرفه در شهرستان سرعین آغاز می شود و همزمان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

نجار قابل ادامه داد: روز سوم هفته گردشگری با عنوان گردشگری و خوراک با برگزاری نمایشگاه و جشنواره خوراک در پل معلق مشگین شهر همراه خواهد بود و در روز چهارم با عنوان گردشگری ورزشی مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های متنوع در هفته گردشگری

برگزاری برنامه های متنوع در هفته گردشگری