مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:422022-09-26سياسي

قاضی زاده هاشمی: ایران همواره در کنار مستضعفان ایستاده است


حمایت از همه مستضعفانی که زیر ظلم و ستم سلطه گران قرار دارند، همواره در دستور کار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور اندیشمندان 36 کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان اظهار کرد: گفتمان مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و ترویج بوده و هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور میهمانانی از 36 کشور جهان در همین راستا برگزار شده است.

وی بیان کرد: باید بدانیم که بر اساس تعالیم دینی و الهی ما، هیچ قدرتی را یارای مقابله با خدا نیست و نظام سلطه هم بداند که با همه ابزارهای خود، باز هم نمی تواند با قدرت الهی مقابله کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: آفرینش قدرت های جدید همواره در دستور کار نظام سلطه در جهان بوده و مستکبران تلاش کرده اند تا با خلق قدرت های پوشالی، ملت های جهان را به بردگی خود درآورند.

قاضی زاده هاشمی گفت: وقتی وقایع تاریخی در بازه زمانی طولانی تری بررسی می شود، شاهد آن هستیم که نظام سلطه همواره تلاش کرده است تا مقابل قدرت الهی، قدرت های دیگری نیز بیافریند و بدین طریق، اهداف خود را در سراسر جهان عملی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: ایران همواره در کنار مستضعفان ایستاده است

قاضی زاده هاشمی: ایران همواره در کنار مستضعفان ایستاده است