مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:372022-09-26سياسي

گروسی: آژانس قادر به تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران نیست


در صورت ازسرگیری کامل اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام، آژانس باید شکاف موجود در دانش خود را در مورد آنچه در زمانی که تجهیزات نظارتی و نظارتی ما مرتبط با برجام فعال نبود، - مدیرکل آژانس: در صورت ازسرگیری کامل اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام، آژانس باید شکاف موجود در دانش خود را در مورد آنچه در زمانی که تجهیزات نظارتی و نظارتی ما مرتبط با برجام فعال نبود، برطرف کند.

  مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که تدابیر جبرانی ایران سبب شده که این سازمان نتواند درباره ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران تضمین دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رافائل گروسی روز دوشنبه در نشست کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد: راستی آزمایی و نظارت آژانس بر تعهدات مرتبط هسته ای ایران تحت برجام، به طور جدی تحت تأثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای این تعهدات، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است.

  وی افزود: در صورت ازسرگیری کامل اجرای تعهدات هسته ای ایران در چارچوب برجام، آژانس باید شکاف موجود در دانش خود را در مورد آنچه در زمانی که تجهیزات نظارتی و نظارتی ما مرتبط با برجام فعال نبود، برطرف کند.

    مدیرکل آژانس بر همین اساس بررسی تداوم میزان اعلام شده از سوی ایران درباره سانتریفیوژها و آب سنگین پیش از 21 فوریه 2021 را چال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: آژانس قادر به تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران نیست

گروسی: آژانس قادر به تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران نیست