مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:022022-09-26سياسي

شایان مهر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی شد


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: استان آذربایجان غربی جز استان های برتر در صدور اسناد ملی به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک و معاونین قضایی استان آذربایجان غربی اظهارداشت: سازمان ثبت اسناد همسو و هم جهت با و طلاق در حال حاضر تمام فرایندهای ازدواج و طلاق به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود .

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه املاک اراضی ملی، زراعی و نقشه های تمام کشور برخی اسناد به روز شده هر متقاضی که به سازمان مراجعه کند سند تک برگ صادر می شود .

کشاورز تصریح کرد: از 136 میلیون هکتار اراضی ملکی کشور تقریبا 134 میلیون هکتار ثبیت و اسناد ملکی آن صادر شده از 18میلیون هکتار از اراضی زراعی ،80 درصد اصلاح اراضی شده اند.

این مقام مسوول اذعان کرد:استان آذربایجان غربی جز استان های برتر در صدور اسناد ملی به شمار می آید .

کشاورز خاطرنشان کرد: اداره کل اسناد و املاک استان آذربایجان غربی به دلیل مدیرت مناسب جز استان های برتر بوده در این راستای مدیریت انتظار می رود مدیریت جدید،این روند مدیریتی را در سطح استان ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایان مهر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی شد

شایان مهر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی شد