مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:022022-09-26بين الملل

نکات هشتگانه سخنرانی متفاوت سیدحسن نصرالله در روز اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنرانی صبح روز شنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت اربعین حسینی (ع)، از دیدگاه «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» بسیار متفاوت از سخنرانی های پیشین او بود نه تنها .

- سردبیر روزنامه رأی الیوم با واکاوی سخنرانی متفاوت دبیرکل حزب الله لبنان در روز اربعین حسینی، نکات هشتگانه این سخنرانی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنرانی صبح روز شنبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت اربعین حسینی (ع)، از دیدگاه عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم بسیار متفاوت از سخنرانی های پیشین او بود نه تنها برای صلابت و صراحتی که در آن موج می زد یا پیام هایی که برای طرف های لبنانی، منطقه ای و بین المللی داشت، بلکه به این دلیل که او یک حالت خشم را بازتاب می داد که سعی می کرد آن را پنهان کند و بالاترین درجه کنترل خود را نشان دهد و در عین حال نشان می داد صبرش در حال تمام شدن است.

عطوان نوشت: من شخصاً بیشتر - اگر نگویم همه- سخنرانی های سیّد را به عنوان یک نویسنده، تحلیلگر سیاسی و یک شهروند عرب که به مسائل ملت خود اهمیت می دهد و به مشروعیت مقاومت به عنوان کوتاهترین راه برای بازپس گیری و حمایت از حقوق غصب شده معتقد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات هشتگانه سخنرانی متفاوت سیدحسن نصرالله در روز اربعین

نکات هشتگانه سخنرانی متفاوت سیدحسن نصرالله در روز اربعین