مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:522022-09-26سياسي

برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان 36 کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت عصر امروز با حضور اندیشمندان 36 کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به خوبی برگزار و تبیین شد.

دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح، پیاده روی بزرگ خانوادگی به صورت سراسری و پخش ملی، افتتاح پروژه های عمرانی و برگزاری اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ازجمله ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

موضوع تضاد گفتمانی جبهه مقاومت و نظام سلطه جهانی در 12 محور علمی با حضور اندیشمندان 36 کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت تبیین شد.

بحث شعار سال و معرفی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در خلال برگزاری نمایشگاه مجاهدان در غربت به صورت ویژه مدنظر قرار داشت.

هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در استان با حضور فرماندهان عالی رتبه نظام و برخی اعضای هیأت دولت برگزار شد.

سه کمیته برای پشتیبانی امور مرتبط با اجلاسیه، اجرای برنامه ها و رونمایی از 30 مقاله شرکت داده شده در هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان 36 کشور

برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان 36 کشور