مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:522022-09-26فرهنگي

یاغی بدون یاغی! مفت بری در قالب سریال ...


سازندگان و نویسندگان سریال از اساس هیچ شناختی از فضای ورزش کشتی ندارند و به همین دلیل شخصیت ها را تا این حد ساده و فقط به دنبال مقام و پول فرض کرده اند.

- عصر ایران ؛ نهال موسوی - این هفته مجموعه نمایشی یاغی ساخته محمد کارت بعد از 20 قسمت پایان یافت و حال می توان در یک نگاه به کل مجموعه آنرار مورد بررسی قرار داد و فقط افسوس خورد.

در شروع این سریال با توجه به انتخاب سوژه جذاب ورزش کشتی (ورزش اول ایرانی ها) و پرداختن به یک کشتی گیر مخاطبان زیادی را به سمت خود کشید و به یکی از پرطرفدارترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی تبدیل شد به گونه ای که حتی در موتور جستجوی گوگل ایرانی ها سریال یاغی در زمره یکی از کلمات پرجستجو قرار گرفت.

اما هر چه سریال بیشتر پخش شد با توجه به کشش قصه و تمهیدات دراماتیک آن افت بیشتری کرد و شاید حتی بتوان گفت این کشدار شدن بیخود و بی جهت داستان یک احساس سرخوردگی و مغبونی نزد مخاطبان به وجود آورد.

الان که سریال تمام شده است پرسش اولیه این است که با توجه به این سریال و انتخاب اسم یاغی، کدام یاغی؟ چرا از هیچ یاغی خبری نبود؟! اگر مقصود از یاغی جاوید گنجی با بازی علی شادمان است می شود پرسید چه یاغیگری کرد؟ از ابتدا تا آخر سریال یا گفت چشم آقاجون یا گریه کرد و در نهایت هم هیچ اقدام خاصی از او دیده نشد که تمرد، سرپیچی، پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاغی بدون یاغی! مفت بری در قالب سریال ...

یاغی بدون یاغی! مفت بری در قالب سریال ...