مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:472022-09-26سياسي

رییسی: دشمنان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند


باید نسبت به هر گونه تعدی دشمن به شخصیت و مکتب شهید سلیمانی حساس بود.

- رییس جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق طلبانه و مقابله با غرض ورزی امپراتوری رسانه ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم، تلاش می کنند با ابزارهای رسانه ای واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،  سید ابراهیم رییسی ظهر دوشنبه در دیدار خانواده سردار شهید سلیمانی روز دوشنبه، فرهنگ و ایثار شهادت را مهم ترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: پاسداشت یاد، نام و جایگاه والای شهدا وظیفه هر ایرانی منصف، به ویژه مسئولان کشور است.

  رییس جمهور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از خون شهدا، به ویژه شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: برخی قدرت ملی را صرفا منبعث از تجهیزات و تسلیحات نظامی می دانند، امروز جمهوری اسلامی در کنار پیشرفت های غیرقابل کتمان در صنایع دفاعی، از قدرت نرمی برخوردار است که به اعتبار خون صدها هزار شهید به دست آمده و بسیار موثرتر از هر سلاحی است.

  رییسی با یادآوری اهمیت روایتگری حق طلبانه و مقابله با غرض ورزی امپراطوری رسانه ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم، تلاش می کنند با ابزارهای رسانه ای واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دشمنان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند

رییسی: دشمنان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند