مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:272022-09-26سياسي

رادار ماورای افق سپهر به زودی عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با رادیو تهران درباره نقش و اهمیت پدافند هوایی ارتش در دفاع مقدس اظهارداشت: - امیر سرتیپ الهامی اظهارداشت: رادار ماورای افق ما با نام سپهر با برد 3 هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با رادیو تهران درباره نقش و اهمیت پدافند هوایی ارتش در دفاع مقدس اظهارداشت: فرمایش رهبر انقلاب که پدافند هوایی اولویت اول است، یکی از حدود 600 فرمایش ایشان درباره اهمیت پدافند هوایی در نظام دفاعی کشور است.

وی افزود: فرمانده معظم کل قوا در مناسبت های مختلف با ادبیات مختلف، اهمیت پدافند هوایی را به مسئولان نظامی و غیر نظامی تذکر داده و گوش زد کردند.

* چرایی اهمیت پدافند هوایی ارتش از نگاه فرمانده کل قوا جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: برداشت من از این ماموریت و تکلیف سنگینی که معظم له بر دوش سربازان خود در پدافند هوایی قرار دادند، به این خاطر است که در جنگ های اخیر به ویژه جنگ های منطقه ای، اثبات شد که عمده تهدیدات به واسطه سرعت، اثرگذاری و نتیجه محوربودن حملات هوایی از راه هوا خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادار ماورای افق سپهر به زودی عملیاتی می شود

رادار ماورای افق سپهر به زودی عملیاتی می شود