مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-26اقتصادي

تحقق 5 هزار میلیاردی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان


معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: در سفر رییس جمهور حدود 17 هزار میلیارد تومان مصوبه داریم که در مرحله خوبی هستند، حدود 5 هزار میلیارد تومان از این مصوبات برای عقد قرارداد هم پیش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی در جلسه معرفی طرح پویش اشتغال دانشجو همزمان با تحصیل اظهار کرد: اصلی ترین دلیل اینکه تولیدات ما قابل رقابت با بازارهای جهانی نیست به این موضوع برمی گردد که هستند، حدود 5 هزار میلیارد تومان از این مصوبات برای عقد قرارداد هم پیش رفته است.

وی با بیان اینکه در خصوص تسهیلات تبصره 18 هم وضعیت استان مطلوب است، عنوان کرد: امسال هم در قالب مصوبات سفر رییس جمهور و هم تسهیلات تبصره 18 بسیاری از واحدهای استان تقویت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در ادامه به برپایی نمایشگاه بازرگانی بین المللی عراق نیز اشاره و خاطرنشان کرد: چهل و ششمین نمایشگاه بازرگانی بین المللی عراق از 10 تا 19 آبان ماه در بغداد با حضور 24 کشور و هزار شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود، از ما هم برای شرکت در نمایشگاه دعوت شده است.

ابراهیمی گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیت برخی از واحد های استان برای شرکت در این نمایشگاه، سازمان صمت شرایط را برای حضور این واحدها فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 5 هزار میلیاردی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان

تحقق 5 هزار میلیاردی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان