مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:072022-09-26سياسي

دادستان قزوین: هدایت آشوب ها در قزوین توسط افراد سابقه دار انجام می گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین اظهار کرد: دادستانی نسبت به نحوه و محل نگهداری دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر ه ها این اطمینان را می دهیم تا بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر با آنها رفتار و ضوابط و مقررات مربوط به حقوق متهمین تامین شود.

وی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان فاقد سابقه کیفری هستند و بر اساس اظهارات آنها تحت هیجانات و تحریک برخی افراد قرار گرفته و در این اغتشاشات حضور یافته اند و قطعاً وضعیت آنها طی چند روز آینده مشخص و زمینه آزادی آنها با تامین قرار مناسب فراهم می شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: برخی از این دستگیرشدگان نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند و به طور مستقیم هدایت تجمعات را برای تخریب اموال عمومی و مقابله با نیروی های انتظامی را عهده دار بودند، که شناسایی و دستگیر شدند و بدون شک دستگاه قضایی با افرادی که به طور سرکرده در این تجمعات غیرقانونی فعالیت داشتند، برخورد قاطع، بدون اغماض و بازدارنده خواهد کرد و پرونده اینگونه افراد سریعاً تکمیل و برای صدور حکم قضایی به دادگاه ارسال می شود.

رجبی همچنین تاکید کرد: قضات ویژه رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان در دادسرای قزوین تعیین و همکاران قضایی به طور شبانه روزی در حال رسیدگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: هدایت آشوب ها در قزوین توسط افراد سابقه دار انجام می گرفت

دادستان قزوین: هدایت آشوب ها در قزوین توسط افراد سابقه دار انجام می گرفت