مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 17:172022-09-26سياسي

آمادگی جهاد دانشگاهی سمنان برای همکاری در حوزه دفاع مقدس


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از آمادگی جهاد دانشگاهی استان برای همکاری در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان عصر امروز در آیین امضای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از آمادگی جهاد دانشگاهی استان برای همکاری در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان سمنان در این راستا می تواند از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی کشور نیز بهره بگیرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به سوابق درخشان جهاد دانشگاهی در حوزه فعالیت های انقلابی و ارزشی افزود: جهاد دانشگاهی به واسطه پیشوند انقلابی آن و به عنوان نهادی برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی، خود را ملزم به ورود جدی به حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس و معارف مرتبط با انقلاب می داند.

منصفی راد از اعتماد بالای مقام معظم رهبری به جهاد دانشگاهی به عنوان بزرگ ترین سرمایه این نهاد انقلابی نام برد و اضافه کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی استان به این تفاهم نامه نه یک تبادل صرف که تلاش برای تحقق یک برنامه عملی و عملیاتی در راستای تحقق آرمان های انقلاب و شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی سمنان برای همکاری در حوزه دفاع مقدس

آمادگی جهاد دانشگاهی سمنان برای همکاری در حوزه دفاع مقدس