مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 17:072022-09-26سياسي

آیا راهی غیر از آتش زدن آیران وجود ندارد؟


گروه دنشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عندلیب؛ شاید با مشورت با نخبگان سیاسی و فعالین اجتماعی بشود ده ها راه برای پیگیری اعتراضات در همین شرایط وجود مشکلات ساختاری و زیرساختی برای بیان اعتراضات پیدا کرد اما فقط آن کسی راه آتش زدن ایران را پیشنهاد می کند .

- می گویند راهی غیر از آتش زدن ایران وجود ندارد اما من می گویم کسی که این راه را جلوی پای ما می گذارد هم ایرانی نیست و هم علاقه ای به ایران و ایرانی نداره وگرنه راضی به آتش گرفتن ماشین یک کارگر در کوچه و خیابان هم نمیشد چه برسه به آتش گرفتن کل ایران! گروه دنشگاه خبرگزاری دانشجو ، مهدی عندلیب؛ شاید با مشورت با نخبگان سیاسی و فعالین اجتماعی بشود ده ها راه برای پیگیری اعتراضات در همین شرایط وجود مشکلات ساختاری و زیرساختی برای بیان اعتراضات پیدا کرد اما فقط آن کسی راه آتش زدن ایران را پیشنهاد می کند که از اول هم دنبال نابودی این سرزمین بوده باشد.

فقط کافیه این را قبول کنیم که در موضوعات مختلف نظرات مختلفی در کشور وجود دارد که شاید طرفدارهای این نظرت کم نباشند حال اگر بنا بر لشکرکشی خیابانی و آتش زدن باشد؛ ایران به صحنه ی درگیری هر ماهه تبدیل خواهد شد.

  یک ماه گروه اول ایران رو آتش میزنند ماه بعد گروه دوم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا راهی غیر از آتش زدن آیران وجود ندارد؟

آیا راهی غیر از آتش زدن آیران وجود ندارد؟