مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 16:482022-09-26سياسي

اجرای 1100 برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس


فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه تحت پوشش این ناحیه، گفت: یک هزار و 100 برنامه در سه سطح پایگاه با رویکرد محله محوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد قریشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ایام هفته دفاع مقدس و سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) گفت: دفاع مقدس ما احیای مکتب نبرد حسینی و فاطمی است و رزمندگان ما با تاسی به این الگوها حماسه ای جاودان خلق کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان ایثار در هفته گذشته، ادامه داد: لازم است امروز این حماسه ماندگار به نسل های بعدی منتقل شود و در کنار آن باید مراقب بود این فرهنگ دستخوش تحریف نشود.

قریشی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای گرامی داشت و انتقال این ارزش ها به نسل های آینده است و لازم است با ایجاد تنوع و بروز کردن برنامه ها مطابق ذائقه نسل های کنونی برای انتقال این فرهنگ زمینه سازی شود.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) تصریح کرد: در همین راستا و به منظور پاسداشت و گرامیداشت این هفته، ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این ناحیه تشکیل و یک هزار و 100 برنامه در سه سطح پایگاه با رویکرد محله محوری، حوزه ها با رویکرد منطقه محوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1100 برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس

اجرای 1100 برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس