مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:582022-09-26بين الملل

رییس جمهور لبنان:میانجی آمریکایی بزودی پاسخ کتبی درباره ترسیم مرزها ارائه می کند


ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که میانجی آمریکایی بزودی پاسخ کتبی درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری اعلام کند در آن صورت از دیدگاه ما لبنان حقوق خود در ترسیم (مرزها) و حفاری را بازستانده است و پیش از آن هرگز تسلیم اطلاعات درز شده و تحلیل ها نخواهیم شد .

با وجود اینکه تحلیل های سیاسی رسانه های عبری از خوش بینی تل آویو در دست یابی به توافق با بیروت حکایت دارند، اما برآوردهای نظامی رژیم صهیونیستی مبتنی بر احتمال درگیری است.

در همین راستا، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی  مدعی شد که تل آویو  از بیم آنکه حزب الله قبل از امضای توافق ترسیم مرزی دست به عملیاتی بزند، در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در آماده باش مستمر خواهد بود.

در تاریخ 12 مرداد نیز حزب الله لبنان در بیانیه ای از پرواز سه پهپاد غیرمسلح بر فراز میدان گازی مورد مناقشه بین لبنان و رژیم صهیونیستی (کاریش) خبر داد.

هرچند ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر سه پهپاد را رهگیری کرده و مورد هدف قرار داده است، اما حزب الله در بیانیه خود تأکید کرده بود که این پهپادها مأموریت اطلاعاتی داشته و توانسته اند مأموریت شان را با موفقیت انجام دهند و پیام مدنظر حزب الله را منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور لبنان:میانجی آمریکایی بزودی پاسخ کتبی درباره ترسیم مرزها ارائه می کند

رییس جمهور لبنان:میانجی آمریکایی بزودی پاسخ کتبی درباره ترسیم مرزها ارائه می کند