مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-26اقتصادي

افزایش 50 درصدی خرید تضمینی گندم در استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: آمار افزایش خرید گندم از کشاورزان در مراکز دولتی کشور به صورت میانگین حدود 54 درصد بوده و این آمار در استان سمنان نیز با افزایش 50 درصدی به بیش از 64 هزار تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در نشستی با مدیران این سازمان در زمینه کشت پاییزه اظهار کرد: کشاورزان تأمین کننده نیازهای غذایی جامعه هستند و امنیت غذایی را برای جامعه فراهم می آورند.

وی بیان کرد: آمار افزایش خرید گندم از کشاورزان در مراکز دولتی کشور به صورت میانگین حدود 54 درصد بوده و این آمار در استان سمنان نیز با افزایش 50 درصدی به بیش از 64 هزار تن رسیده است و این نشان از استقبال کشاورزان استان سمنان از طرح خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش قیمت خرید آن توسط دولت دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه خرید تضمینی گندم در استان، ضمن قدردانی از همه فعالان در زمینه خرید تضمینی گندم گفت: باید به صورت ویژه از گندم اران استان سمنان برای این همت در افزایش تولید و استقبال از طرح خرید تضمینی گندم قدردانی کرد.

قاسمی تصریح کرد: نکته مهم درباره تأمین غلات، تداوم افزایش تولید گندم و دیگر غلات در استان سمنان است که باید با برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی خرید تضمینی گندم در استان سمنان

افزایش 50 درصدی خرید تضمینی گندم در استان سمنان