مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:122022-09-26اجتماعي

بارش باران در برخی استان های نیمه شمالی/وزش باد شدید در بخش هایی از شرق و شمال شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش هایی از گیلان، مازندران، اردبیل و ارتفاعات غربی البرز بارش، - یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش هایی از گیلان، مازندران، اردبیل و ارتفاعات غربی البرز بارش، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و طی روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه مجددا روز پنجشنبه استان های مازندران، گیلان و روز جمعه، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارش های خفیف و پراکنده را تجربه می کنند، ادامه داد: امروز در مناطق شرق، شمال شرق، مرکز، غرب و جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز و فردا در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید موقتی و گردوخاک رخ می دهد که این شرایط طی روز جمعه در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور تداوم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بخش هایی از شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با کاهش دما مواجه اند که در بخش هایی از شمال شرق کاهش دما محسوس است، افز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در برخی استان های نیمه شمالی/وزش باد شدید در بخش هایی از شرق و شمال شرق

بارش باران در برخی استان های نیمه شمالی/وزش باد شدید در بخش هایی از شرق و شمال شرق