مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26دانش

رونمایی از محصولات استارت آپی نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه نانواستارت آپ یکی از برنامه های ملی حمایت از توسعه فناوری در ستاد نانو است که از مرحله ایده از دانشجویان، - در بخش برنامه نانواستارت آپ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از دستاورد های شرکت های استارت آپی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه نانواستارت آپ یکی از برنامه های ملی حمایت از توسعه فناوری در ستاد نانو است که از مرحله ایده از دانشجویان، فارغ التحصیلان و فناوران مستعد حمایت می کند و از ابتدای شکل گیری این برنامه در سال 1396 تاکنون (پنج دوره)، بیش از 839 دانشجوی علاقه مند به کارآفرینی در نانواستارت آپ شرکت کردند، 151 هسته فناور شکل گرفته و 62 محصول با حمایت های نانواستارت آپ توسعه داده شده است.

به منظور ارائه محصولات استارت آپ های فعال در نانواستارت آپ، نمایشگاه رونمایی از دستاورد های این شرکت های نوپا در روز های 9 تا 12 مهرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ملل برگزار خواهد شد.

در غرفه نانواستارت آپ، 40 استارت آپ بیش از 100 محصول فناورانه خود را در معرض نمایش مخاطبان قرار خواهند داد؛ از این رو این بخش از نمایشگاه موقعیت مناسبی را برای همکاری فناورانه میان استارت آپ ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر تجاری سازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از محصولات استارت آپی نانو

رونمایی از محصولات استارت آپی نانو