مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26اقتصادي

موفقیت 3 طرح دانش بنیان برنامه «کارویا» در پرداخت اصل و سود به سرمایه گذاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال گذشته برنامه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید و از شبکه اول سیما پخش شد که در آن شرکت های دانش بنیان در قالب یک مسابقه تلویزیونی طرح های دانش بنیان خود را ارائه کردند و پس از تایید هیات داوران، - موفقیت 3 طرح دانش بنیان برنامه کارویا در پرداخت اصل و سود به سرمایه گذاران رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: 3 شرکت دانش بنیان که موفق به جذب سرمایه مردمی با استفاده از ابزار تامین مالی جمعی شده بودند، توانستند اصل سرمایه و میزان سود پیش بینی شده را به سرمایه گذاران پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال گذشته برنامه تلویزیونی کارویا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید و از شبکه اول سیما پخش شد که در آن شرکت های دانش بنیان در قالب یک مسابقه تلویزیونی طرح های دانش بنیان خود را ارائه کردند و پس از تایید هیات داوران، وارد فرآیند جذب سرمایه از طریق روش تامین مالی جمعی شدند.

یکی از ویژگی های این روش تامین مالی در برنامه کارویا تضمین اصل سرمایه مردم بود که با حداقل 500 هزار تومان در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری کردند.

پس از گذشت کمتر از یک سال از پخش برنامه کارویا اکنون 3 شرکت دانش بنیان توانسته اند میزان سود پیش بینی شده را محقق کنند و اصل و سود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 3 طرح دانش بنیان برنامه «کارویا» در پرداخت اصل و سود به سرمایه گذاران

موفقیت 3 طرح دانش بنیان برنامه «کارویا» در پرداخت اصل و سود به سرمایه گذاران