مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 22:022022-09-25سياسي

معاون رییس جمهور: امروز میلیون ها ایرانی اقدامات اغتشاش گران را محکوم کردند


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز گفت: میلیون ها ایرانی امروز با حضور در اجتماعات مختلف در سراسر کشور اقدامات و حرکات اغتشاش گران را محکوم کردند.

- سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات امروز گفت: امروز مردم در اجتماعات گسترده و باشکوهی در سراسر کشور شرکت کردند و اغتشاشات اخیر و حرکات مذبوحانه ای که انجام شد و اهانت به مساجد، قرآن، پرچم کشور و حمله به نیروهای مردمی و انتظامی و حافظان امنیت را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه مردم امروز نشان دادند با قدرت در مقابل اغتشاش گران می ایستند، افزود: میلیون ها ایرانی امروز با حضور در اجتماعات مختلف در سراسر کشور اقدامات و حرکات اغتشاش گران را محکوم کردند.

حسینی گفت: اغتشاشگران در شب های گذشته اموال بسیاری از مردم را از بین بردند و فرصتی برای ضدانقلاب و رسانه های معاند ایجاد کردند تا دست به تبلیغ علیه در روزهای گذشته، گفت: در اتفاقات اخیر هم دیدیم که مانند دوران فتنه 88 برخی از سلبریتی ها بدون اینکه اجازه دهند ماجرا رسیدگی و موضوع شفاف شود، مسائلی را مطرح کردند که درست نبود و مردم را برای حضور در خیابان تحریک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: امروز میلیون ها ایرانی اقدامات اغتشاش گران را محکوم کردند

معاون رییس جمهور: امروز میلیون ها ایرانی اقدامات اغتشاش گران را محکوم کردند