مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:472022-09-25سياسي

جمهوری اسلامی دستان بر ماشه را از بازو قطع خواهد کرد


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن 40 سال لشکرش را به میدان آورده است گفت: جمهوری اسلامی راه را بر دشمن بست و ما بر سر اصل نظام جمهوری اسلامی با کسی تعارف نداریم و دستی که بر فشنگ رود از بازو قطع خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در اجتماع بزرگ امت رسول الله در دهدشت اظهار کرد: ما امروز عزادار بی حرمتی به قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

امام جمعه دهدشت با بیان این که 28 صفر امسال با سال های قبل متفاوت است گفت: امروز جبهه کفر و الحاد با خیال باطل خود مقابل جمهوری اسلامی قد عَلَم  کرده، اما ما تا زنده ایم در صحنه ایستاده ایم و دشمن روز به روز ذلیل تر خواهد شد.

وی با بیان این که برای این پرچم انسان های بزرگی جان خود را فدا کردند گفت: در گذریخ تاریخ انسان های زیادی از هارون الرشید تا معاویه و متوکل عباسی و یزیدیان و معاویه مقابل جبهه اسلام ایستادند، حال این افراد کجای تاریخ هستند؟ وی از آشوبگران به عنوان افراد روی کف آب عنوان تصریح کرد: حزب الله با رأفت اسلامی مقابل این افراد ایستاده، اگر بنا باشد در میدان باشیم نه افرادی که در کف خیابان هستند بلکه اربابان آن ها را به درک واصل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی دستان بر ماشه را از بازو قطع خواهد کرد

جمهوری اسلامی دستان بر ماشه را از بازو قطع خواهد کرد