مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:222022-09-25سياسي

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) درسراسر کشور برگزار شد


اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این تجمع که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، هیئات مذهبی، کانون های قرآنی و ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه کشور طی سخنانی گفت: خسارت فتنه انگیزی ها بر گردن استکبار جهانی است.

در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) که با پخش سرود ملی ایران آغاز شد، راهپیمایان از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در این مراسم حضور یافتند و پرچم سه رنگ ایران و عکس مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند.

نابودی فتنه گر در دست مردم ماست ، اهانت به قرآن رسم منافقین است ، مرگ بر منافق ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر آمریکا ، لبیک یا حسن ، لبیک یا حسین ، لبیک یا رسول الله ، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا ، مرگ بر آل سعود خائن ، فتنه و آشوبگری کار منافقین است ، آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم ، ایران پر از شهیده فتنه جواب نمی ده ، کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم و، فتنه و اغتشاشات زیر سر آمریکاست از جمله شعارهای سر داده شده در این تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) درسراسر کشور برگزار شد

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) درسراسر کشور برگزار شد