مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:072022-09-25سياسي

اعتراض مردم اردبیل به اقدامات آشوبگران/ پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستیم


امروز همزمان با سراسر کشور، مردم اردبیل نیز در تجمعی، اقدامات اخیر اغتشاشگران مبنی بر برهم زدن امنیت و آرامش کشور، توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و قرآن و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همزمان با سراسر کشور، مردم اردبیل نیز در تجمعی، اقدامات اخیر اغتشاشگران مبنی بر برهم زدن امنیت و آرامش کشور، توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و قرآن و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

امروز از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همگی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خیابان ها آمده بودند تا خشم و نفرت خود را از دشمنان این نظام با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و زنده باد ولایت فقیه ابراز نمایند.

امیر پسر 22 ساله ای در بین مردم توجه مرا به خود جلب می کند؛ با سلام و احوال پرسی گفت و گویم را با او آغاز می کنم و با سوال چرا امروز به راهپیمایی آمدی؟ علت حضورش در این مکان را می پرسم.

امیر نگاهی به پرچمی که در دست داشت کرد و گفت: این پرچم تمام وجود ما و نماد کشور عزیزمان است.

ما به این پرچم سه رنگ افتخار می کنیم و همچون شهدا تا آخرین قطره خون خود را نثار آن خواهیم کرد تا آرمان های انقلاب اسلامی به ثمر رسیده و عزت ایران و اسلام در جهان هر روز بیشتر از قبل گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مردم اردبیل به اقدامات آشوبگران/ پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستیم

اعتراض مردم اردبیل به اقدامات آشوبگران/ پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستیم