مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-25سياسي

مهربان ترین پدرهای دنیا، نظامی ها هستند


معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: مهربان ترین پدرهای دنیا، نظامی ها هستند، در خانه جدی هستند اما مهربان هم هستند با بچه و همسر خود مهربان هستند اما جدی هم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،با سرتیپ امیر حسین شکوهی معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت وگویی داشته که متن کامل آن را در زیر می خوانید: در هفته دفاع مقدس قرار داریم، وضعیت نظامی امروز ایران نسبت به زمان اول انقلاب و آغاز حمله صدام به عراق را چطور ارزیابی می کنید؟ مقام معظم رهبری می فرمایند دفاع جزیی از هویت یک کشور است، هر ملتی که اهمیت دفاع را درک نکند و مفهوم آن را از بین ببرد، به یک معنا زنده نیست.

می فرمایند ملت ما زنده است زیرا از سال 57 که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، همچنان ملت ما در دفاع زنده است و مفهوم زندگی را خیلی خوب می فهمد و همواره در حال دفاع است.

علل وقوع جنگ ها می تواند سیاسی، اقتصادی، کشورگشایی یا اجتماعی باشد، این ها تمام دلایلی بود که صدام به عنوان رژیم بعثی عراق در سال 59 تصمیم گرفت به کشور ما حمله کند و ما مورد تجاوز قرار گرفتیم، ماده 51 منشور سازمان ملل می گوید اگر کشوری مورد تجاوز قرار بگیرد و نتواند از کشور خود دفاع کند کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربان ترین پدرهای دنیا، نظامی ها هستند

مهربان ترین پدرهای دنیا، نظامی ها هستند