مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-25سياسي

دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که بعدازظهر امروز (یکشنبه سوم مهر) در میدان انقلاب تهران در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد، - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) با بیان اینکه امروز میدان انقلاب تهران میدان رویارویی با دشمنان پلید ملت ایران است گفت: دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که بعدازظهر امروز (یکشنبه سوم مهر) در میدان انقلاب تهران در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد، گفت: امروز میدان انقلاب اسلامی تهران، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت ساز ملت عظیم و وفادار در برابر استکبار جهانی و کفر و ظلم است.

وی افزود: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد.

ملت ایران هیچگاه از ضربه زدن به دشمنان خود غافل نبوده است.

حاج علی اکبری تصریح کرد: تمام کینه ای که اغتشاش گران ناجوانمرد از ملت قهرمان ایران داشتند، یک جا بر سر شهدای امنیت روز های اخیر آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد

دشمن پی در پی از ملت ایران سیلی می خورد