مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 19:472022-09-25سياسي

آرامش کامل در شاهرود برقرار است/ مسببان آشوب ها به اشد مجازات می رسند


رییس شورای تأمین شهرستان شاهرود گفت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای آسایش و آرامش انجام می دهند و مسببان آشوب های اخیر به اشد مجازات خواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، رییس شورای تأمین شهرستان شاهرود عصر امروز در حاشیه نمایش تعداد زیادی سلاح گرم و سرد که از اغتشاش گران روزهای اخیر در شاهرود کشف شده است، با اشاره به اتفاقاتی که دشمنان قسم خورده نظام به راه انداختند و بنا داشتند کیان نظام را دچار اخلال کنند، اظهار کرد: دشمنان با سناریوی آشوب در راستای براندازی، کار خود را شروع کردند و قصد داشتند تا با اغفال جوانان به هدف شوم خود برسند که با هوشیاری مردم نتوانستند.

وی با بیان اینکه بار دیگر نشان داده شد که دشمنان ما انسان هایی نادان و نفهم هستند، افزود: در این آشوب ها و از دستگیرشدگان، سلاح های سرد و گرم زیادی کشف شد.

جلالی با اشاره به آسیب دیدگی تعدادی از بسیجیان و تمام تلاش خود را برای آسایش و آرامش انجام دادند و مسببان این آشوب ها نیز به اشد مجازات خواهند رسید.

رییس شورای تأمین شهرستان شاهرود با تشکر ویژه از نیروی مقتدر انتظامی، سپاه و بسیجیان در راستای برقراری امنیت و آرامش ادامه داد: در ابتدای این ناآرامی ها، تشکل های مردمی نیز پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش کامل در شاهرود برقرار است/ مسببان آشوب ها به اشد مجازات می رسند

آرامش کامل در شاهرود برقرار است/ مسببان آشوب ها به اشد مجازات می رسند