مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 19:172022-09-25سياسي

حضور پرشور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) زنجان+ عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) زنجانی ها در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم آغاز شد.

مردم زنجان که از ساعت ها قبل برای برگزاری این مراسم در مقابل مسجد حسینیه اعظم این شهر اجتماع کرده بودند، با طی مسیر تا میدان انقلاب این شهر به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی اعتراض کردند.

اجتماع عظیم مردمی امت رسول الله(ص) زنجانی ها به همراه مراسم و دسته عزاداری از حسینیه اعظم و با طی مسیر خیابان فردوسی و خیابان امام به سمت میدان انقلاب و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم این شهر برگزار شد.

در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) زنجانی ها در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران، مردم با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر و با شعارهای ما ملت ایرانیم کنار هم می مانیم و چادر مادر ما ضامن غیرت ما خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

همچنین مردم همیشه در صحنه زنجان با حمل بنر و دست نوشته هایی با مضامین نیروی انتظامی تشکر، تشکر ، نیروی انتظامی حافظ امنیت است ، بسیجی تشکر تشکر، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست ، هانسی گروهی بله مولایی وار، شیعه لاین حصرت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) زنجان+ عکس و فیلم

حضور پرشور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) زنجان+ عکس و فیلم