مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 17:072022-09-25سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور اقشار مختلف مردم + تصاویر


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، - اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.

روز گذشته بسیاری از نهادهای قرآنی و دینی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران مردم را به حضور گسترده در این اجتماع فراخوانده بودند.

شعار مرگ بر منافق فتنه ‎گر ، این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود خبیث ، ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم و همچنین دست نویس هایی چون سرم میره ولی چادرم نمیره و امنیت و آرامش مدیون مجاهدت نیروی انتظامی آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم , فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست , اهانت به قرآن رسم منافقین است ، ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده , از فتنه گر بیزاریم کشور رو دوست داریم , کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم توسط مردم حاضر در تجمع سر داده شد.

علاوه بر این مردم به صورت خودجوش در برخی شهرها مانند تهران با اهدای گل به سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی که درصدد حفظ نظم و امنیت این مراسم بودند، از آنان تشکر کرده و شعار نیروی انتظامی، تشکر ، تشکر سردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور اقشار مختلف مردم + تصاویر

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور اقشار مختلف مردم + تصاویر