مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-25اجتماعي

مازندران در آینده نزدیک به قطب بزرگ المپیادی کشور تبدیل می شود


با توجه به سیاستگذاری شورای عالی آموزش و پرورش، مازندران در آینده نزدیک به قطب بزرگ المپیادی کشور تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دوساله مدارس در ایام شیوع ویروس کرونا، از مدت ها قبل تمهیدات ویژه برای بازگشایی مدارس مازندران اندیشیده شد و پس از جلسات شورای عالی آموزش و پرورش استان کمیته های مختلف برای بازگشایی مدارس شکل گرفت.

وی افزود: همه امکانات موجود مازندران را کامل مهار نشد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران موظف شد تا تمام امکانات خود را برای رعایت بهداشت، پروتکل های بهداشتی، دستورالعمل های مختلف برای اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دهد.

حسینی پور با بیان اینکه از مردم و دانش آموزان می خواهم که همه در زمینه رعایت بهداشت در مدارس ما را کمک کنند، ادامه داد: مربیان در سطح مدارس مازندران باید بیشتر از همه به امر بهداشت توجه داشته باشند زیرا این افراد موظف هستند سلامت دانش آموزان در اولویت آنها باشد.

وی بیان کرد: در زمینه کنترل ترافیک با بازگشایی مدارس در حال راستی آزمایی هستیم و راهور مازندران همه امکانات خود را به کار بست، همچنین اگر راهور برای کنترل ترافیک لازم بداند ساعت مدارس تغییر کند با برگزاری جلسات مختلف پس از اعلام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در آینده نزدیک به قطب بزرگ المپیادی کشور تبدیل می شود

مازندران در آینده نزدیک به قطب بزرگ المپیادی کشور تبدیل می شود