موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 16:172022-09-25سياسي

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» آغاز شد/ تجمع تهرانی ها علیه اغتشاش گران


اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران قرار بود ساعت 16 آغاز شود با این حال بسیاری از مردم تهران پیش از آغاز مراسم در میدان انقلاب تجمع کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی بنا بود امروز عصر ساعت 16 آغاز شود اما مردم انقلابی تهران از حدود ساعت 15 در میدان انقلاب تجمع کرده اند و شعارهایی علیه فتنه گران سر می دهند.

ساعت 15:30؛ خیابان های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت هم اکنون خیابان های منتهی به میدان انقلاب مملو از مردمی است که برای حمایت از آرمان ها و امنیت جامعه و در اعتراض به توهین های اغتشاشگران تجمع کرده اند.

خبرسازی های جعلی ضدانقلاب در مورد لغو این مراسم حاکی از نگرانی دشمنان مردم ایران از برگزاری با شکوه این مراسم است.

اخبار تکمیلی در خصوص این مراسم به زودی منتشر خواهد شد.

  ساعت 16:00؛ آغاز مراسم با قرائت قرآن در میدان انقلاب مراسم در میدان انقلاب تهران با قرائت قرآن و پس از آن پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در اجتماع امت رسول الله حاضر شده اند، در این تجمع حضور ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» آغاز شد/ تجمع تهرانی ها علیه اغتشاش گران

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» آغاز شد/ تجمع تهرانی ها علیه اغتشاش گران