مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 15:372022-09-25سياسي

پیش بینی تولید 60 جلد کتاب چاپی با موضوع دفاع مقدس در سال جاری


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت: امسال سنگ بنا را برای تولید 60 عنوان جلد کتاب چاپی و 20 عنوان کتاب صوتی گذاشتیم که این اتفاق یک کار ارزشمند و بی بدیل خواهد بود.

- سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار قرار گرفته در حوزه چاپ و نشر کتاب و جمع آوری خاطرات رزمندگان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در حوزه خاطرات آزادگان آنچنان که شایسته است به این موضوع ورود پیدا نکردیم که قطعاً با بنیاد شهید هماهنگی های لازم جهت دسترسی به آزادگان بزرگوار خواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: در صورتی که رزمنده یا پیشکسوتی دسترسی به استان برای آن ها مقدور نباشد تیم های ادبیات، ثبت و ضبط خاطرات این اداره کل به شهرستان های تابعه جهت دریافت دست نوشته های ارزشمند و خاطره های ناب و گوهرباری که نیاز امروز جامعه است اعزام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سال 1398 تولید کتاب این اداره کل 7 جلد بود که با تلاش گسترده در سال 1399 به 35 جلد افزایش و در سال 1400 به 45 جلد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 60 جلد کتاب چاپی با موضوع دفاع مقدس در سال جاری

پیش بینی تولید 60 جلد کتاب چاپی با موضوع دفاع مقدس در سال جاری