مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-25اجتماعي

لزوم برابری در استفاده عادلانه از امکانات نرم افزاری برای دانش آموزان


در نظام تعلیم و تربیت یکپارچه باید همه ی دانش آموزان از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن به صورت عادلانه بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حمید طُرَیفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست تخصصی مدیران مراکز و مدارس استثنایی استان ایلام در مدرسه کوشا گفت: کارهای انجام شده است که از جمله ی آن میتوان به پرداخت رفاهیات معلمان، اجرای رتبه بندی و .

اشاره کرد همچنین رویکرد ما در آموزش و پرورش یک رویکرد تحولی در همه ی حوزه های آموزشی، پرورشی، تربیتی، ورزشی، توانبخشی و .

است.

  وی به اشاره به اصلاح نظام حکمرانی و امور مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: به دنبال وحدت رویه ی هرچه بیشتر در آموزش و پرورش هستیم و مهمترین سیاستی که در این دوره دنبال میکنیم انسجام درونی آموزش و پرورش و بعد از آن نیز هماهنگی و هم افزایی بین بخشی و فرابخشی می باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش محور توسعه و پیشرفت کشور و مولد سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی کشور است در این زمینه نیز سایر دستگاه ها باید در بهبود وضع آموزش و پرورش علی الخصوص در بخش دانش آموزان با نیازهای ویژه و مدارس استثنایی سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برابری در استفاده عادلانه از امکانات نرم افزاری برای دانش آموزان

لزوم برابری در استفاده عادلانه از امکانات نرم افزاری برای دانش آموزان