مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 15:222022-09-25بين الملل

مذاکره ترکیه با اسراییل برای انتقال گاز به اروپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تایید کرد که آنکارا و تل آویو در حال مذاکره برای انتقال گاز به اتحادیه اروپا هستند و قرار است مقام های دو طرف در ماه اکتبر نشستی در این باره برگزار کنند.

- سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تاکید کرد که کشورش در حال مذاکره با رژیم صهیونیستی برای همکاری در انتقال گاز طبیعی به اتحادیه اروپا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تایید کرد که آنکارا و تل آویو در حال مذاکره برای انتقال گاز به اتحادیه اروپا هستند و قرار است مقام های دو طرف در ماه اکتبر نشستی در این باره برگزار کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری آی24 ، کالین با بیان اینکه گازی که از شرق دریای مدیترانه می آید می تواند در ماه مه آینده به جایگزینی برای انرژی عرضه شده روسیه به اتحادیه اروپا تبدیل شود، تاکید کرد: آنکارا آماده است تا بخشی از این روند باشد.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه درباره همکاری آنکارا با تل آویو در این باره گفت: تا جایی که من اطلاع دارم این مذاکرات بین ترکیه و اسراییل ادامه دارد و نشست بعدی در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.

چرا که بعد از جنگ روسیه و اوکراین، اروپا بار دیگر با بحران انرژی مواجه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ترکیه با اسراییل برای انتقال گاز به اروپا

مذاکره ترکیه با اسراییل برای انتقال گاز به اروپا