مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 15:172022-09-25اجتماعي

تجهیز مدارس استثنایی با کمک خیرین ایلامی


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: از ظرفیت خیرین برای تجهیز مدارس استفاده کرده ایم که از جمله ی آن میتوان به تجهیز سالن های اجتماعات مدارس استثنایی اشاره کرد.

- نسرین مهدی زاده رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ظرفیت خیرین برای تجهیز مدارس استفاده کرده ایم که از جمله ی آن میتوان به تجهیز سالن های اجتماعات مدارس استثنایی اشاره کرد.

وی با اشاره به سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه افزود: در سال های گذشته نگذاشتیم که سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان با مشکل مواجه شود امسال نیز نهایت تلاش خودمان را به کار میگیریم تا بتوانیم رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه را تسهیل کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر انجام برنامه های فوق برنامه افزود: نسبت به سال های گذشته برنامه های فوق برنامه ای که راکد بوده اند را به همکاری مدیران مدارس فعال کرده ایم تا دانش آموزان مشارکت بیشتری در امر یادگیری داشته باشند.

وی ادامه داد: بازدیدهای ما همیشه هدفمند بوده و این نکته را دنبال کرده ایم تا مسئله یا مشکلی را از مدارس مرتفع کنیم؛ همواره نیز بر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مدارس استثنایی با کمک خیرین ایلامی

تجهیز مدارس استثنایی با کمک خیرین ایلامی