مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 14:572022-09-25اجتماعي

محدودیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی/ ترافیک سنگین در 2 جاده تهران-شمال


با توجه به سفرهای زیارتی ایام پایانی ماه صفر ، تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 22: - ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در کندوان و هراز وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور فیروزکوه ، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت، نشان می دهد.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های گچسر ، سه راهی دیزین ، سیاه بیشه ، هزارچم و مسیر شمال به جنوب در محدوده میانک خبر داد.

محرابی نیا همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده های شاهاندشت و سه راهی چلاو خبر داد.

* باران در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت جوی جاده ها اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی/ ترافیک سنگین در 2 جاده تهران-شمال

محدودیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی/ ترافیک سنگین در 2 جاده تهران-شمال