مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-25سياسي

مادر شهید بیگلو: علی اصغرهایم فدای وطن/اجازه نمی دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد


مادر شهید قورت بیگلو ان خطاب به آشوب گران گفت: شماها نمی توانید اهدافتان را محقق کنید، بدانید من اگر باز هم پسر داشتم فدای وطن و کشورم می کردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر بیگلو، فرزند اکبر، متولد 6 اسفند 81، صادره از کرج، دانشجو ترم دوم رشته حسابداری دانشگاه آزاد بود که در شب های گذشته توسط عده ای آشوبگران در کرج به شهادت رسید.

  در ادامه گفتگوی کوتاهی از خبرگزاری فارس البرز با مادر این شهید از نظر می گذرانید؛  معصومه قورت بیگلو می گوید: پسر در پایگاه امام حسن مجتبی حیدرآباد و عضو گردان امام حسین و بسیجی شهرک رازی حصارک و فرزند دوم خانواده بود.

این مادر شهید می افزاید: بچه ام عاشق شهدا بود و همیشه حرف از شهدا به ویژه شهید حججی می زد و به خاطر دارم همیشه به من گوشزد می کرد: مادر شهید حججی را با دست های بسته بردند اما لبخند بر لب داشت.

او می گوید: ما با فلسفه شهادت غریب نیستیم و دو تن از دایی های خود من به درجه شهادت نایل شدند و در هفته دفاع مقدس و در تمامی مراحلی که مربوط به خدمت رسانی به مردم بود، علی اصغر هم پا و کنار من بود.

به عنوان مادر می توانم بگویم فرزندم 20 سال پاک زندگی کرد و چشم و دل خیلی پاکی داشت و تمامی محل می توانند به این پاکی شهادت دهند و فرزندم پاک از دنیا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید بیگلو: علی اصغرهایم فدای وطن/اجازه نمی دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد

مادر شهید بیگلو: علی اصغرهایم فدای وطن/اجازه نمی دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد