مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-25اجتماعي

بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری رسید


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در اجرا پوشش ملی مشق احسان بیش از یک میلیارد تومان نوشت افزار و کیف مدرسه در اختیار دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسین معینی رییس بسیج دانش آموزی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: 2 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محروم استان بوشهر توزیع شده است بر این اساس پویش هم کلاسی مهربان تا 15 مهرماه در حال اجرا است و لوازم التحریر ایرانی و اسلامی، البسه و کفش بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

حسین اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه سه هزار و 500 دانش آموز زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: پویش مشق مهربانی با شعار مهر پایان ندارد با هدف تأمین و تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی استان راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در اجرا پویش ملی مشق احسان 6 هزار و 300 نوشت افزار و کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند در نقاط مختلف استان بوشهر واگذار شد.

سید محمد حسن تقی زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر هم بیان داشت: در اجرا پوشش ملی مشق احسان، نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار توسط گروه های جهادی، خیریه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری رسید

بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری رسید